środa, 5 października 2011

Lo's

Tym razem nie zdjęcie syna, a moje w oprawie cudnych papierów Madeline, które długo u mnie leżały. Gdy pojawiły się na półkach SP stwierdziłam, że "muszę je mieć", a potem nie do końca byłam zadowolona z różnych koncepcji...
W końcu przyszedł moment kiedy wycięłam kwiaty z papieru Bella Donna, zaczęłam układać wokół zdjęcia i reszta poszła już gładko... Właśnie to "gładko" lubię najbardziej, bo oznacza jedno - jest wena, nic na siłę, po prostu sama przyjemność ze scrapowania :)
Pod zdjęciem umieściłam szydełkową serwetkę, którą podarowała mi koleżanka, kwiaty podkleiłam kostkami 3D i uzyskałam warstwowy efekt.
Na koniec największa zabawa - szycie ręczne...






Listę użytych materiałów znajdziecie TU.

Lo'sa zgłaszam na wyzwanie Digi Scrap "Zmierz się z dużą formą" :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :)

24 komentarze:

Colorina pisze...

cudne LO, przepiękne zdjęcie!całość robi niesamowite wrażenie:)

wiosanka pisze...

Prześliczny scrap! :-) Świetny pomysł z kartą! :-) Cudne zdjęcie Dorotko! :-)
Pozdrawiam!

Unknown pisze...

piękny! lubię takie skupione w jednym miejscu kompozycje :)

Gosik pisze...

wspaniała kompozycja, pięknie dobrane detale i całość po prostu urzekająca! pozdrawiam serdecznie!

fussia pisze...

Prześliczny i taki delikatny :)

Kinia pisze...

Fantastycznie się prezentuje, cudne zdjęcie w cudnej oprawie.

edytta-p pisze...

Piękne LO, piękne zdjęcie... :)

Unknown pisze...

śliczny scrap Dorotko, ale dodać muszę.... ale ty masz piękny usmiech! ;o))

Aleksandra pisze...

Piękna buzia,w pięknej oprawie- całość CUDO !

Jagna pisze...

cudny :)

Mazmika pisze...

Pięknie na tym zdjęciu wyglądasz i oprawę dla niego stworzyłaś wspaniałą!
Taka lekka ta kompozycja i pełna uroku :)
Pozdrawiam

maj. pisze...

Jaki prześliczny!!! Zdjęcie cuuudne!!!!

Unknown pisze...

Piękna kompozycja! Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

hania739 pisze...

Świetne LO :))

Dobra pisze...

Piękna praca, a cała ozdoba tej pracy to twoje zdjęcie wyglądasz na nim bardzo ładnie.

Cartadea pisze...

niesamowity scrap, świetne zdjęcie, w ogóle genialna kompozycja!

Caro-ART pisze...

Wspaniała praca :)
Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam.
Karolina DT digi-scrap.pl

aaa pisze...

Przesliczny!!! Cudnie dopracowany!

Made by Aisia pisze...

Fantastyczne LO, wspaniałe kolory i piękne zdjęcie:-)

Joaśka pisze...

Niesamowite LO!

fejferek pisze...

piękny! niesamowicie klimatyczny!
dziękujemy za udział w zabawie!
agnieszka DT Digi Scrap

niw@ pisze...

Dosłownie REWELACJA!!! Taka śliczna i romantyczna !
Pozdrawiam serdecznie !!!

Unknown pisze...

Urocze LO - dziękuję za udział w wyzwaniu Asia3city DT Digi-scrap.

DUCHA pisze...

Jeden z piękniejszych Lo jakie ostatnio widziałam:) Gratuluję!