środa, 12 października 2011

Kartki świąteczne

Tu i ówdzie widzę, że dziewczyny pokazują już na blogach świąteczne kartki.
To prawda, że do Świąt Bożego Narodzenia jest jeszcze trochę czasu, ale jeśli ktoś, kto tak jak ja chronicznie cierpi na brak wolnych chwil, to myślę, że jest to dobra pora, żeby powolutku, na spokojnie - a nie przed samymi świętami na szybko i nerwowo - tworzyć kartki świąteczne :)
Na razie powstały 2 kartki...




Opis użytych materiałów znajdziecie TU.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających :)

22 komentarze:

Beata Emilia pisze...

Dziękuję za przypomnienie o zbliżających się świętach :)
Twoje kartki bardzo mi się podobają - jak zwykle....
Pozdrawiam

wiosanka pisze...

Piękne!
Ślicznych papierów użyłaś!

A ja się jeszcze nie mogę przełamać w kierunku Świąt. Moje kartki i inne wytworki wciąż bardzo jesienne ;-)

Pozdrawiam!!

Anna - Krulik pisze...

Ja też już szukam inspiracji na święta bo mam już nawet zamówienie na kartki :D ciekawe jak mi to pójdzie bo tak jak Wiosanka ciągle u mnie jesień :)

edytta-p pisze...

Dorotko, karteczki wyszły Ci śliczne! ale jakoś tak mi szkoda patrzeć na kartki świąteczne (nie tylko u Ciebie), ponieważ widzę, jak szybko leci czas... ;)

karola pisze...

Śliczne świąteczne kartki.Pozdrawiam.

nahanmir pisze...

Ślicze kartki! Oj Dorotko, ja też powinnam zacząć, a tu ciągle coś innego do zrobienia!
Pozdrawiam cieplutko!

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Dorotko - są przepiękne i takie radosne :)

Fioletowe poddasze pisze...

:) Super

Bea pisze...

oj jak ja lubię ten czas, gdy świąt coraz więcej na blogach i w ogóle :) super!

maj. pisze...

Prześliczne!!!!

Edyta pisze...

Piękne. Ja też powoli zaczynam myśleć o świętach ale jak na razie na myśleniu się kończy :) pozdrawiam

Mazmika pisze...

Śliczne!
Pozdrawiam

Natka pisze...

Podobają mi się bardzo!

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Papiery są sliczne. Ale to co z nich wyczarowałaś podoba mi się baaardzo. Pozdrawiam :)

Zula pisze...

Śliczne kartki :) Pozdrawiam

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękne :)

Cartadea pisze...

świetne karteczki, zresztą jak zawsze :)

Lily pisze...

Piękne kartki;-) Dzięki za inspirację;_)
Buziaki;-)

evejank.blogspot.com pisze...

śliczne karteczki

Jola pisze...

Cała Dorotka! Piękne kartki. Jak zawsze.
Pozdrawiam

Niebiesko_Oka pisze...

Śliczne kartki z pięknie migoczącymi bombkami :).

violka pisze...

Wspaniałe!... a czas do Świąt minie jak z bicza trzasnął, więc bardzo dobrze że już tworzysz świątecznie - więcej Twoich cudeniek zdążymy zobaczyć w tym klimacie :)