piątek, 17 sierpnia 2012

Kurs na kwiatka z pręcikami

Dawno mnie tu nie było, nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał...
W ostatnich dniach spotkała mnie nieprzyjemna przygoda - padł mój laptop :(
Ten, kto stracił dane, zdjęcia itd wie jaki to ból :(((
Próbuję się jakoś ogarnąć, na szczęście mam dostęp do netu (komputer syna), ale wiadomo, że czas jest limitowany... ;) Na razie musi tak pozostać, ale dam radę ;)))
***
W ramach inspiracji dla Scrap Pasji przygotowałam prosty kurs na kwiatka z pręcikami.

Potrzebne materiały:
- kwiaty papierowe np. Essentials -Song Bird lub Essentials -Sun Kiss
- dratwa (myślę, że również nadawałby się kordonek)
- klej
- lakier do paznokci
- waciki kosmetyczne lub kawałek waty
- nożyczki

Docinamy kilka jednakowych kawałków dratwy


odrywamy kawałek waty z płatka kosmetycznego i nawijamy na jedną końcówkę dratwy


jeśli chcemy, aby pręciki były grubsze nakładamy więcej waty


kiedy wszystkie pręciki są gotowe

 zanurzamy końcówkę w butelce z lakierem do paznokci albo malujemy pędzelkiem (osobiście wolę drugi wariant ponieważ wtedy warstwa lakieru jest cieńsza i szybciej schnie)

suszenie


aby pręciki były gładkie i nie miały sterczących "farfocli" z waty, jeszcze raz "kulamy" je w palcach



kwiatki przebijamy szpikulcem tak, aby zmieściły się wszystkie pręciki


obcinamy końcówki dratwy


rozkładamy na boki i przyklejamy do płatków


i kwiatek gotowy :)


a tu przykłady innych kwiatów :)


Mam nadzieję, że ten prosty kurs będzie dla Was przydatny.
Wbrew pozorom robienie pręcików nie jest bardzo pracochłonne :)
Jeśli skorzystacie z mojego kursu proszę napiszcie o tym w komentarzach, chętnie obejrzę Wasze kwiaty :)

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego, słonecznego weekendu! :)

37 komentarzy:

magdalenardo pisze...

Cudne Dorotko!
Dzięki za kursik :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo mi się podoba Twój pomysł na pręciki. Dziękuję za kurs :)
Współczuję limitowanego dostępu do internetu ;)

Anonimowy pisze...

Zawsze się zastanawiałam skąd takie pręciki a to takie proste. :) dziękuję za pomocny kursik

Unknown pisze...

Fantastyczny pomysł Dorotko. Kurcze, taki prosty, a jaki genialny i nikt na to nie wpadł :)
Ja skorzystam w najbliższym czasie na pewno, bo lubię takie przestrzenne kwiaty, a wsklepach są kosmicznie drogie :)

Emilia pisze...

Dziękuję za kursik :)
Pozdrawiam

donka66 pisze...

Serdecznie dziekuję za kursik, spróbuję napewno, bo szalenie podobaja mi się kwiatuszki z pręcikami w pracach :)

karola pisze...

Świetny pomysł i kursik,bardzo dziękuję.

anias pisze...

rewelacyjny pomysł , na pewno wypróbuję! Pozdrawiam!

chanya13 pisze...

Rewelacja - pręciki bomba, w sprawie laptopa - współczuję. Pozdrawiam

Wanda pisze...

gratuluję pomysłu:)kursik rewelacyjny:)

Karkakg pisze...

wow genialne!!

Boei pisze...

Piękne te ręcznie robione kwiatuszki:)

Sueli Pinheiro pisze...

¡Que idea genial! Enhorabuena!

wiosanka pisze...

Dorotko, kursik jest fantastyczny!! Wielkie dzięki, na pewno skorzystam i się pochwalę :-)
Współczuje utraty danych. Wiem jak to boli, niedawno miałam podobny wypadek.
Ściskam mocno!! :-)

Luna77 pisze...

Świetny kursik, poczytałam, pooglądałam obrazki i na pewno skorzystam. Pozdrawiam! :)

Mazmika pisze...

Pomysłowo!
Pozdrawiam

ALEXLS pisze...

Bardzo mi się podobają takie kwiatuszki! Muszę spróbować, bo akurat lakierów do paznokci mam całkiem sporo!
Dziekuję za fantastyczny kurs!

Pozdrowienia!

edytta-p pisze...

Kurs rewelacyjny, łatwy i bardzo przydatny. I wiem, co znaczy padnięty komputer, współczuję.

Dobra pisze...

Dorotko kursik rewelacyjny muszę wykorzystać twój pomysł.

ania pisze...

Fantastyczny pomysł!! Dziękuję za kursik - nie omieszkam skorzystać:))

maj. pisze...

Genialne! Genialne!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetny pomysł z pręcikami! W życiu bym nie wpadła, żeby pomalować je lakierem!

Unknown pisze...

Świetny kursik:):):)
Dziękuję!:)
Pozdrawiam ciepło,
Kasia

Lidka pisze...

genialny kurs! na pewno skorzystam :)

Niebiesko_Oka pisze...

Jesteś niesamowita!
Kurs jest fantastyczny :).

OriBella pisze...

Pięknie i pomysłowo!!! I do wykorzystania, dziękuję:)

rudlis pisze...

Świetny kursik - dziękujemy.
Kwiatki cudne zrobiłaś :)

Alexandra pisze...

Genialne te pręciki :) Wspaniały kursik - dziękuję :* A kwiatki piękne :)

violka pisze...

I znowu coś ciekawego :) teraz takie inne te kwiatuszki!

Colorina pisze...

Rewelacyjny kursik!

coco.nut pisze...

cudne pręciki, rewelacyjny pomysł!!! dzięki, że się nim dzielisz!!!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Świetny kursik!

Ewelina pisze...

Bajeczny kurs!!!!!!!

vairatka pisze...

Fantastyczny pomysł!!! Do tej pory wypróbowałam kilka sposobów, łącznie z mąką i kaszą manną, ale pomysł z watą wydaje się najprzyjemniejszy :) I mam sporo lakierów, których nie używam :p Dziekuję!!!!

Asio pisze...

Dzięki za kurs!! Rewelacja :)
A tu moje pierwsze pręciki
http://made-by-asio.blogspot.com/2013/03/scinkowe-jajka.html

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Super kursik:) rewelacja..:)jestem początkująca ale super przedstawione...a jeśli masz ochotę zaglądnąć do mnie serdecznie zapraszam inspiracjemarty.blogspot.com

Irena pisze...

Dziękuję za kurs, właśnie szukałam pręcików.
Nie będę kupowała zrobię sama.