sobota, 19 lutego 2011

Mini albumy...

które jakiś czas temu przygotowałam dla moich chłopaków.
Rozmiar niewielki 10x10, za każdym zdjęciem umieszczony jest tag z opisem.
Taka mieszanka naszych wspólnych zdjęć :) Żeby Was nie zanudzać pokażę tylko niektóre strony...




Papier "Idylla" ze scrap.com.pl :)










Baaardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione pod poprzednim postem :** Pytacie czy można zrobić lift mojej kartki. Oczywiście, że tak! Będzie mi naprawdę ogromnie miło :)))

Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy i przypominam o moim Candy :)

39 komentarzy:

Moniś-ka pisze...

Przepiękne, zachwycające, cudowne...:)
Pozdrawiam ciepło:)

Myśli pisane pisze...

śliczne albumy !
wspaniałe wręcz przez to co zawierają.

kachasek pisze...

albumy są rewelacyjne! świetna pamiątka dla chłopców

Pelargonia pisze...

Świetne albumiki! Chłopaki też świetne! :D
To musi być super fajne, mieć zbiorek takich mini-albumów i sobie wspominać od czasu do czasu...

kacperm200 pisze...

mam chrapkę na taki albumik :)

prześwietne są ;D i w świetnych kolorach

violka pisze...

Świetnie je zrobiłaś!

Joasiunia:) pisze...

Świetne!!!:)

To w takim razie czekam na użycie mikrokuleczek:D Ja je kupiłam okazyjnie w sklepie sieciowym:D Hihi ale było w ozdobach do paznokci:D

Unknown pisze...

Przepiękne albumiki !

aaa pisze...

Cudna pamiątka na całe życie :) Do zobaczenia na warsztatach!!! :)

Colorina pisze...

świetny pomysł z tym mini albumikiem:)powinnam pomyśleć u takim dla siebie:)piękne wykonanie...i fantastyczna pamiątka:))

Kinia pisze...

Fantastyczne. Pamiątka oryginalna i na całe życie.
Super!!!

Joanna Oborska pisze...

Świetne, Dorotko:) Zrobiłaś je w takim pogodnym klimacie, że na pewno miło jest po nie sięgać :)

Jola pisze...

Dorotko! I znowu zaskoczyłaś. Jesteś skarbnicą pomysłów:-)Albumy są cudowne.
Zawsze po obejrzeniu Twoich prac mam szaloną ochotę na zabawy z papierem. Niestety proza mnie przerasta.
Pozdrawiam cieplutko

maj. pisze...

Przepiękne!!!

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Wooow piękny - pozdrawiam :)

Ewka pisze...

O mamo!! Przęsliczne są!!!!!

Mazmika pisze...

O po tak pięknie wykonane albumu z pewnością sięga się z entuzjazmem :)
Są śliczne!
Pozdrawiam

Sueli Pinheiro pisze...

Lindo álbum e lindas fotos. Parabéns!

edytta-p pisze...

Cudowne "drobiazgi", perfekcyjne i dopracowane :)

Anna Zaprzelska pisze...

Fantastyczny pomysł i rewelacyjne wykonanie! Zdolne Twoje łapki:)

Peninia / Gosia pisze...

Albumiki urocze:))Cieplutko pozdrawiam!

noomiy pisze...

inny styl niż mój własny, ale strasznie mi się podobaja!!!
Genialna forma "zatrzymania czasu" :)

Unknown pisze...

świetna pamiątka :)))))

zapraszam do Aśkowa :)

wiosanka pisze...

Rewelacyjne! Jestem zachwycona! Albumy to na prawdę świetny pomysł. No i przepięknie je wykonałaś! Szczerze podziwiam!

Pozdrawiam!

Cartadea pisze...

suuuuuuuuuuper!!!!!!!!!!!

niw@ pisze...

Coś fajnego :)Rewelacja !

myszUlandia pisze...

fantastyczne kolory!

Ines pisze...

świetne albumy ... jakie niebieściutkie oka ma Twój chłopak:D

Oliko pisze...

Rewelacyjne!!

Elwira-k pisze...

Uwielbiam albumiki!!! Twoje są rewelacyjne!
A klapkowy ćwiek prezentuje się obłędnie na tle przemyślnie ułożonej czekoladowej kompozycji!!!

Aszczka pisze...

Śliczne te Twoje albumiki - bardzo dopieszczone pod względem detali ;-)

perelka111 pisze...

Dorotko albumy sa rewelacyjne:)

FojAga pisze...

Ale urocze!!! :)

Mira pisze...

Jeśli chcesz robić losy to chętnie porobię coś na spotkaniu! Możemy ustalić któreś z kolejnych typowo losowymi i umówić się na zestaw przydasi a później strzelić lifta albo mapkę :D
Albo na Spotkaniu w sobotę, myślę, że wtedy możemy wspólnie! To zawsze jakaś odmiana :) Ja się nauczę odrobiny grzeczności, a Ty mojego krzywowania ;)) :* Pozdrawiam!
A no i przynieś coś ze swoich dziełów do zmacania :) bo ja bardzo chętnie się pozachwycam!

Anula pisze...

Niesamowite!! Zauroczył mnie ten album.

Joaśka pisze...

Wspaniałe albumiki! Zapewne Twoi chłopcy często będą po nie sięgali :)

fasoolka pisze...

Śliczniutkie! bardzo pogodne, perfekcyjnie wykonanne, super!
dziękuję za odwiedziny :)

Asia-majstruje pisze...

Świetne albumy w pięknych kolorach. Pozdrawiam!

karolina jeżak pisze...

Strasznie mi się podoba :)