środa, 4 lipca 2012

Wakacyjny scrap

Początek wakacji, za oknem piękna, słoneczna pogoda, w perspektywie 2 miesiące wolnego...ech, najnormalniej w świecie zazdroszczę mojemu dziecku ;):P

Dzisiaj w ramach inspiracji dla Scrap Pasji zrobiłam letniego, kolorowego scrapa. Wyszedł bardzo dziecięcy, poukładany, jak z czytanki szkolnej ;) ale takie też lubię :)
Na zdjęciu mój syn z kuzynkami. Dzieciaki bardzo się lubią, świetnie dogadują i o ile to możliwe co roku wspólnie spędzają kilka wakacyjnych dni. Przed nimi kolejny wyjazd... :)




Chciałabym w najbliższym czasie zrobić trochę scrapów, bardzo je lubię, a że przed nami długie, letnie wieczory może uda mi się zrealizować plan :)

Materiały:
- Papier dwustronny WRMK Love Struck - love notes
- Zestaw papierów+elementy do wycinania 15 x 15 "Nadziewana czekolada"
- Zestaw papierów 15x15 Birds&Flowers
- Zestaw papierów A5 Sweet Summer
- BIG SHOT STARTER KIT
- Wykrojnik Rower LR0233
- Wykrojniki B129 kwiatki Cherry Blossoms
- Wykrojniki Labels One - 6szt
- Wykrojnik Wiosna LR0206
- Wykrojnik Wiosna LR0205
- Wykrojnik wiosna LR0204
- Wykrojniki - zawieszka,guziki i kwiatki
- Ćwieki szklane koraliki mix
- Taśma papierowa samoprzylepna #2 - biała w czerwone kwiatki 15 mm x 10 m
- Sznureczki TwineTea Party


Przed nami Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe (6-8.07.2012 r.) w imieniu Kwiatu

Dolnośląskiego serdecznie wszystkich zapraszamy! :)

A wraz z całym zespołem Scrap Pasji zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie

"Baśniowa zakładka do książki".

Szczegóły wyzwania znajdziecie TU.

__________________

Pozdrawiam i do zobaczenia na zlocie we Wrocławiu :)

8 komentarzy:

perelka111 pisze...

super letni scrap..kolorwy wesoły:)))
urocze dzieciaczki:))

madak pisze...

Świetny skarap. Kolory przecudne letni i wakacyjny.

Maryś pisze...

cudownie wakacyjny KLIMACIK :)))

fasoolka pisze...

bardzo fajny :) strona z zeszytu ;)świetnie pasuje :)
Moje dziecko się rozchorowało,ale mam nadzieję, że dotrę w sobotę??? to może do zobaczenia :) pozdrawiam

wiosanka pisze...

Świetny scrap! Prawdziwie wakacyjny! Kolory skojarzyły mi się z letnim niebem i bogactwem owoców :-)
Super! :-)

Mazmika pisze...

Super zdjęcie w "słodkiej" oprawie :)
Pozdrawiam

Boei pisze...

Śliczny scrap- wesoły, wakacyjny,
w dziecięcych klimatach;)

violka pisze...

Dorotko, ja już nie wiem, jak komplementować Twoje papierowe dzieła - normalnie oniemiałam z zachwytu :)... i ten rower!