środa, 18 lipca 2012

Meadow Lark...

czyli fiolety w rolach głównych.
Nie od razu spodobała mi się kolekcja Primy "Meadow Lark", ale gdy wzięłam papiery w ręce stwierdziłam, że - jak to w przypadku Primy - są delikatne, rozmyte i mogą z nich powstać ciekawe kartki...

W ramach inspiracji dla Scrap Pasji zrobiłam pierwszą kartkę z tejże kolekcji, kartkę uniwersalną, kartkę na różne okazje...





Dokładne materiałoznawstwo znajdziecie TU.

Dziękuję za wszystkie komentarze, które u mnie pozostawiacie :*
Miłego dnia!

16 komentarzy:

Klaudia/Kszp pisze...

Aaale cudna!!

rudlis pisze...

Piękna i delikatna :)
Pozdrawiam.

chanya13 pisze...

Śliczna - kolor bardzo energetyczny

anias pisze...

Cudna! jak dla mnie papiery odważne i w zdecydowanej kolorystyce, ale ty świetnie świetnie sobie z nimi poradziłaś, fajnie skomponowałaś kartkę! pozdrawiam!

edytta-p pisze...

Przeurocza kartka, pięknie połączone detale :)

Unknown pisze...

Ja ogólnie nie umiem sobie radzić z fioletem, ale ta kartka jest przepiekna. Ta 'złota' ramka - dodaje niesamowitego klimatu :)

Moniś-ka pisze...

Cudna kartka,wszystko idealnie do siebie pasuje...bardzo mi się podoba:)

vena7 pisze...

wspaniała..

Barbara pisze...

och...jakie piękne fiolety!!!

barbarahaft pisze...

nie wiem dlaczego nie podobały Ci się papierki, jak zrobiłaś taką cudna karteczkę...śliczne te fiolety

maj. pisze...

Cudowna, cudowna kartka!!!

wiosanka pisze...

Łał, niby taka naładowana a jednak delikatna :-) Pięknie Ci wyszła Dorotko! :-)

Katrina pisze...

Świetna karteczka. Podoba mi się zwłaszcza rameczka i cudny ptaszek. :)

Peninia / Gosia pisze...

Śliczna:))
Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
Ślę słoneczne pozdrowienia.
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com/

coco.nut pisze...

przepiękna karteczka!!! cudne te kolorki...

scrap-mania pisze...

Ha! A nie mówiłam, że ta kolekcja jest całakiem, całkiem ;D
I z tego całkiem, całkiem wyszła odjazdowa kartelunia :) Pysznie!