sobota, 14 lipca 2012

My love

Wczoraj na blogu ScrapMap pojawiła się nowa mapka, która nie jest zbyt skomplikowana i pewnie dlatego od razu wpadła mi w oko ;-)
Jako, że na DLWC zaopatrzyłam się w papier z tak modnym ostatnio motywem desek, postanowiłam zrobić męskiego Lo'sa. Mało tego, postanowiłam, że to będzie bałaganiarski scrap. I przyznać muszę, że chociaż bardzo podobają mi się bałaganiarskie, pełne chlapań scrapy, to mimo szczerych chęci nie do końca potrafię odnaleźć się w tym stylu (ale próbuję! :-)
Scrapa według scrapmapki#9 popełniłam, jestem z niego zadowolona oraz pełna podziwu dla siebie, bo powstał w pół godziny (jeszcze nigdy w tak szybkim tempie nie udało mi się zrobić Lo'sa! :-))
Zgłaszam go do ScrapMap na wyzwanie scrapmapki#9.







Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego weekendu! :)

16 komentarzy:

Unknown pisze...

Wow. wyszedł Ci rewelacyjnie!!!!!! Super!!!

Kasia pisze...

Boski Dorcia!!! Ty masz chyba tak jak ja, że ma być bałaganiarski a i tak sobie wszystko ładnie poukładam :)

Katrina pisze...

Wow, rewelacyjny scrap! :D
Prawdziwie męski, bardzo energetyczny, lekko bałaganiarski... no i świetnie poradziłaś sobie z mapką! :)

Joanna Oborska pisze...

Piękny scrap i piękny bałagan :)
Ja mam też problem z bałaganieniem i zazdrością patrzę na Twój artystyczny nieład :)

Ola pisze...

Wyszedł świetny. Chlapiesz i bałaganisz na swój sposób, i moim zdaniem bardzo dobrze bo tworzysz swój styl w tej tecznice:D
Pozdrawiam!

Aga Michniewicz pisze...

Dorciu, BOSKI scrap! Cudny!!!

Też się przymierzam do tej mapki :)

Boei pisze...

Jest obłędny! Ma fajny klimat rybackiej przystani;)

aeljot pisze...

Ładny :) A to deskowe tło świetne.

OriBella pisze...

Świetny męski scrap i do tego genialnie wykorzystana mapka:)

scrap-mania pisze...

Hih, mam ten sam problem z tym poukładaniem. Męczące to bywa niesłychanie zwłaszcza, kiedy chcę poszaleć i trochę bałaganu narobić ;) ...no i zawsze wychodzi za grzecznie niż bym chciała :)
Scrap wyszedł cudnie i pełen zwiewnego, artystycznego bałaganu :)

Mazmika pisze...

Scrap jest super! Efekt twórczego chaosu jest, taki w Twoim stylu... i tak jest dobrze :)
Pozdrawiam

Gunnila pisze...

Bardzo fajny scrap, nie sztywny ale też i nie chaotyczny, i do tego świetne tło - piękne te deski!

fasoolka pisze...

Rewelacyjny!!! świetnie Ci wyszedł ten artystyczny nieład :) bardzo mi się podoba :) mapka z resztą też mnie kusi, pozdrawiam :)

Asia-majstruje pisze...

Świetny! Kolorystyka fantastyczna, a ten papier - boski!

Ania pisze...

Genialny!!! Fantastyczna interpretacja i ekstra kolory :)))

Lady E pisze...

Rewelacja!