piątek, 20 lipca 2012

BarwyTęczy - kolor czerwony

Wczoraj na blogu Scrap Pasji rozpoczął się kolejny - ostatni - etap zabawy "Barwy Tęczy". Tym razem należy stworzyć pracę z kolorem czerwonym. Dokładne wytyczne znajdziecie na blogu Scrap Pasji - TU.
W imieniu całego DT zapraszam Was do zabawy! :)
Sięgnęłam po papier z nutami z zestawu "Songbook" Marianne Design oraz czerwony z zestawu "Powiew wiosny". Zrobiłam kartkę uniwersalną: imieninowo-urodzinową...




 U mnie za oknem słońce :) i słonecznie pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają! :)

21 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Specjalnie czekałam na publikację tej pracy u Ciebie, bo chciałam Ci napisać, że jestem nią zachwycona! Zrobiłaś przewspaniałą kompozycję kwiatową!

scrap-mania pisze...

Oj tak, tak! Ja również uważam, że całość prezentuje się genialnie! I ta czerwień jest przecudowna i dopełnia całości :)

chanya13 pisze...

Piękna!!! Kompozycja kwiatowa super, papier w nutki przeuroczy

Maryś pisze...

jak cudownie melodyjnie! :)))

Mazmika pisze...

Przepiękna! Ten nutowy papier i kaskada czerwonych kwiatów... zachwycające! Potrafisz czarować papierem :)
Pozdrawiam

Jolanta Wajda pisze...

Świetny układ i zestawienie kolorystyczne. Piękna kartka!
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Przecudna ta kartka :D

Peninia / Gosia pisze...

Och jak ślicznie:)Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
Ślę słoneczne pozdrowienia.
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com/

edytta-p pisze...

Piękna kartka, doskonała na wiele okazji :)

fasoolka pisze...

Pięknie!!! te kwiaty wyglądają niesamowicie :)

perelka111 pisze...

piekne kwiaty:)) papier w nutki cudny:))

OriBella pisze...

Kapitalna cała kompozycja i kolory! Cudeńko!!!:)

magdalenardo pisze...

Cudna kartka!
Jak się nazywa ten wykrojnik kwiatek i z jakiego jest sklepu?
Proszę o odp. na maila lub bloga (magdalenardo@gmail.com www.magdalenardo.blogspot.com)

Sandrine pisze...

Piękna kartka!!!:)

coco.nut pisze...

cudna ta kartka!!!

DIYblog3 pisze...

Śliczniutka :)

Dorota pisze...

Dziękuję! :)

wiosanka pisze...

Fantastyczna!!! :-) Niby taki prosty pomysł a jaki oszałamiający efekt!!

Lady E pisze...

Co tu dużo mówić.. Cudo!

violka pisze...

Ale to ładne!
:)

Mellanka pisze...

Ależ mi się podoba!
Tak radosna to praca :)