środa, 11 lipca 2012

Nad morzem...

zdecydowanie najchętniej bym teraz posiedziała, ale chwilowo mi to nie grozi, więc w ramach rekompensaty przeglądam zaległe wakacyjne zdjęcia i tworzę scrapy :)
Po raz kolejny robię Lo'sa na papierze Karoli z kolekcji Jasna strona życia-ciepłe wieczory. Uwielbiam tę kolorystykę. Papier jest idealny na oprawę wakacyjnych zdjęć.
Na zdjęciu mój syn i morze, a jak morze to i muszelki...:)
Dzięki wykrojnikom Marianne Design - muszelki, kotwica i rozgwiazda można sobie stworzyć brzeg morza pełen morskich skarbów. I tak właśnie zrobiłam :)
Zdjęcia trochę przekłamane, ale nie potrafię zrobić lepszych, jakoś trudno uchwycić dobrze tę kolorystykę.


Glossy accent w roli wody morskiej


 mikrokulki imitują piasek i algi



na chmurce po prawej stronie scrapa zrobiłam opis po sesji zdjęciowej



Dokładny opis użytych materiałów znajdziecie na blogu Scrap Pasji - TU.
U mnie od rana świeci słońce, jeśli wierzyć prognozom pogody, dzisiaj ostatni upalny dzień, a od jutra przyjdzie znaczne ochłodzenie. Na pewno na chwilę się przyda, bo upały w mieście są wyjątkowo męczące :(

Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają i życzę miłego dnia :)



19 komentarzy:

Unknown pisze...

ale pięknie odwzorowałaś plaże :))

perelka111 pisze...

pi○ekna plaża:))) u nas też upalnie..:)))

Unknown pisze...

Cudny ten scrap. Chyba nad morze jechac nie muszę, skoro u Ciebie tak plażowo się poczułam :D

Uwielbiam upały, ale też czekam na małe ochłodzenie, bo mój Miko niesamowicie kaszle, a trudno uchronić go teraz od pocenia sie i przeciągów.A w takich warunkach nie przejdzie mu szybko :(

Wanda pisze...

przepiękny scrap:)cudownie zrobiłaś plażę:)

Gunnila pisze...

Piękny scrap, bardzo delikatny! Z daleka te muszle wyglądały jak prawdziwe.

vena7 pisze...

Bardzo piękna praca..super kolory..

Ulcia pisze...

zachwycający jest on! Dorotko, zauroczyłaś mnie!

Katrina pisze...

Rewelacyjny, bardzo klimatyczny scrap - aż czuć zapach morza w powietrzu. ;)
I te wszystkie szczególiki boskie!

Edyta pisze...

Śliczny. Bardzo pomysłowo pokazałaś lub podkreśliłaś wszystkie elementy plaży. Taki pastelowy scrap to duża odmiana po ostatnich "soczystych" pracach. Bo każdą oglądnęłam z zachwytem tylko sił mi brakuje ostatnio na komentowanie. Pozdrawiam Mam nadzieję, że będę miała taką pogodę w przyszłym tygodniu na urlopie boi właśnie jadę nad morze :)

Klaudia/Kszp pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Klaudia/Kszp pisze...

Piękne letnie LO. Świetny pomysł z mikrokulkami. I ile muszelek! Też chciałabym nad morze... I też mi to nie grozi

[Kasia] pisze...

Aż by się chciało powypoczywać na plaży :) Klimatycznie

jola_zola pisze...

CU-DO...
wspaniały brzeg morski zrobiłaś, rewelacyjny pomysł.

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękny, słoneczny scrap :)

Mazmika pisze...

Piękny! Patrząc nań można poczuć się jak na najprawdziwszej plaży.
Brawo!
Pozdrawiam

Colorina pisze...

Rewelacyjna plaża!prze[iękny scrap!

Joaśka pisze...

Plaża wygląda jak prawdziwa :) Piękna praca!

scrap-mania pisze...

Jest tak wyrazisty, że nawet bym rzekła, iż poczułam morską bryzę na twarzy :) Już nie wspomnę o tym, jakiej chęci nabrałam na nadmorskie wakacje. Ech, marzenie...
Fantastyczna kompozycja :)

Dwie lewe rączki pisze...

Super pomysł z mikrogranulkami!