poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Kartka z pozytywną energią

Ostatnio dostałam zamówienie na wykonanie kartki "pełnej energii, kolorów, kwiatów, motyli"...Jednym słowem zadaniem kartki ma być przekaz pozytywnej energii osobie, która "potrzebuje dobrej, kobiecej mocy". Zamawiająca przesłała również cytat do umieszczenia na kartce i pozostawiła mi wolną rękę odnośnie kolorystyki, układu itd.
Kto mnie zna, ten wie, że energia, kolory, kwiaty i motyle to coś co lubię najbardziej :)
Zatem wykonanie tej kartki było czystą przyjemnością! :))
Sięgnęłam po zielony (nieprzypadkowo, wszak zielony to kolor nadziei! ;) papier z GP, wydrukowany cytat ozdobiłam kwiatami, motylami. Wyszło kolorowo i optymistycznie.
Zamawiającej kartka się spodobała. Mam nadzieję, że osobie obdarowanej również przypadnie do gustu, a przede wszystkim poczuje pozytywną energię, czego jej ogromnie życzę! :)

***
Ponieważ na kartce znajdują się błyskotki i motyw roślinny zgłaszam ją na wyzwanie Our Creative Corner oraz do Scrap.madehand.pl na konkurs z kwiatem.






Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają, a szczególne podziękowania kieruję do tych, którzy pozostawiają komentarze :) :*

28 komentarzy:

Unknown pisze...

Kartka rewelacyjna, a pudełko wcale nie gorsze. No pięknie wyszło :)

Szkatułka Ami pisze...

prześliczna :)

AgA pisze...

Piękna, wspaniale kolory, na czasie tego lata :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna, pięknie kwiaty i w pudełeczku kartka ładnie wygląda :) Podoba mi się stópka kartki, tylko dwa ćwieki, bardzo ładnie to wygląda, świetny pomysł. Miłęgo dnia, A.

chanya13 pisze...

Śliczna - radosna i optymistyczna

anias pisze...

Cudna, eksplozja kolorów mnie zdecydowanie przypadła do gustu i jak będę miała "doła" to sobie tutaj polookam :)
A do tego mój ukochany cytat- gdzie tylko mogę wciskam go do życzeń!
Jestem przekonana, że obdarowana będzie zachwycona!
Pozdrawiam!

Mazmika pisze...

Prawdziwe cudeńko! Z pewnością spełni swą funkcję i doda energii.
Pozdrawiam

Lady E pisze...

Cudeńko! i taka pozytywna :) a pudełko super

barbaratoja pisze...

Buzia się śmieje na widok karteczki;-)

wiosanka pisze...

Przepiękna Dorotko!!! Cudna! :-)

maj. pisze...

Niesamowita porcja energii!!!

Alexandra pisze...

Aż się buzia z rana śmieje :) Coś wspaniałego :) Cudowna energia bije z tej pracy :)

violka pisze...

Przepiękne i jak mówisz - energetyczna :)

edytta-p pisze...

Piękna kartka, pełna pozytywnej energii :)

coco.nut pisze...

pięknie, elegancko, kobieco i energetycznie!!!

Asia-majstruje pisze...

Kartka naprawdę tryska energią, kolory są świetne! Na pewno się spodoba :)

Scrap.madehand pisze...

Piękna kartka! Pozytywna energia aż się z niej wylewa :)
Zapraszam również do zgłoszenia pracy na konkurs- bo praca spełnia wymagania http://scrap.madehand.pl/konkurs-ii/

Pozdrawiam!

KS pisze...

Witam,
kartka spełniła zadanie - serdecznie dziękuję! :)))
Jest moc, jest wyczuwalna dobra energia kiedy się na to cudo patrzy, a dodam, że stoi w bardzo reprezentacyjnym miejscu, więc można nieustannie ładować akumulatory :) Obdarowana była zachwycona, a kartka wyraziła to, co chciałam jej powiedzieć. Gratuluję wyczucia, stylu i czytelnego przekazu w postaci pozytywnej, inspirującej, kobiecej, harmonijnej energii!

Dobra pisze...

Przepiękna karteczka bardzo wesoła i bardzo optymistyczna.

Berberis pisze...

Fantastyczna karteczka - cudnie pozytywna :))

scrap-mania pisze...

No jakże mogłaby być bez pozytywnej energii skoro zrobiłaś ją Ty, Dorotko?!!! Osoba bez tego atrybutu nie potrafi robić takich rzeczy :)
Rewelacyjna!!!

Katrina pisze...

Świetna, rzeczywiście mega pozytywna karteczka! :D

Boei pisze...

Ale śliczna:) Wesoła i dziewczęca:)

ewoz pisze...

jest śliczna :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

perelka111 pisze...

oj Dorotko..kartka cudna..mnie by sie tez taka teraz przydała,,,

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Cudna kartka! Pudełko zachwyca. Bardzo mi się podobają!

[Kasia] pisze...

Zdecydowanie udało Ci się zamknąć na niewielkiej powierzchni ogrom pozytywnych emocji :)

Aga pisze...

rewelacyjny kwiatuszek