środa, 21 marca 2012

Zielono mi...

Na blogu Scrap Pasji pojawiło się nowe wyzwanie pt. "Zielono mi" :) Kasia proponuje wykonanie pracy z użyciem koloru zielonego. Dokładne szczegóły wyzwania znajdziecie TU.
W imieniu całego zespołu SP serdecznie zapraszam do zabawy :)
Jak zwykle na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody! :)

***
Wyciągnęłam na stół wszystkie zieloności, które wpadły mi w oko i przygotowałam wiosenną kartkę, soczystą i zieloną jak szczypiorek na wiosnę ;)
Jestem z niej zadowolona, bo wyszła optymistyczna i radosna, idealna na pierwszy dzień wiosny :)
Mam nadzieję, że się skusicie i weźmiecie udział w naszym wyzwaniu :)


U mnie ostatnimi czasy natłok różnego rodzaju spraw skutecznie uniemożliwia scrapowanie, ale obiecuję sobie, że będę się starała wygospodarować choć chwilę na tworzenie, bo bardzo mi tego brakuje.
Pozdrawiam wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają i dziękuję za każde pozostawione słowo :)
Miłego wieczoru!

22 komentarze:

wiosanka pisze...

Twoja karteczka jest niesamowita! Rzeczywiście, zielenią tryska jak wiosenny szczypiorek ;-)
Ogromnie mi się podoba, jest piękna!

Anula pisze...

Ale cudeńko! Ślicznie wiosennie się zrobiło:)

Edyta pisze...

Fantastyczna! Cudownie wygląda taka kartka w tylu odcieniach zielonego.

edytta-p pisze...

Dorotko, znam ten ból spowodowany brakiem czasu na scrapowanie i inne prace ręczne, cierpię z tego samego powodu ;) Tym przyjemniej jest zobaczyć u Ciebie coś tak niezwykle wiosennego :)
Pozdrawiam i życzę więcej wolnego czasu :)

Emilia pisze...

Kartka rewelacyjna. Nie dziwię się, że jesteś z niej zadowolona :)
Pozdrawiam

violka pisze...

Powinno Cię rozpierać MEGAZADOWOLENIE, bo ta kartka jest rewelacyjna!

Unknown pisze...

Dorotko, piękna kartka!!! Ja polowałam na wykrojnik serwetkę i przegapiłam go. Tak szybko zniknał z półek we wszytskich sklepach ;o((((((
Uwielbiam go.....
Będe musiała poczekac na nowe dostawy ;o)

Alexandra pisze...

Wspaniała i radosna karteczka :D

Violett ART pisze...

przesliczna!!! i jaka nasycona wiosenna!!! az sie cieplutko robi patrzac na nia;)

pozdrawiam

Matilde pisze...

Bardzo radosna karteczka :))

malagosia pisze...

Cudowna kartka

Magdalena Ignacak pisze...

Aż czuć wiosenkę naszą piękną!
Piękna kartka!
Pozdrawiam :)

Mazmika pisze...

Super kartka! Idealna na pierwszy dzień wiosny! Taka soczyście zielona...
Pozdrawiam

perelka111 pisze...

bardzo fajna wiosenna karteczka:))

Anonimowy pisze...

Pięknie zielono i wiosennie :) Pozdrawiam

barbarahaft pisze...

prześliczna...

Ewka pisze...

Dorotko, u Ciebie jak zwykle klimat cudowny!! Przepiękne te kartki! A te poniżej z jajkami - bajka!!!!
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na ceramiczne candy!!!

fasoolka pisze...

Wiosennie u Ciebie, pięknie !!! :)

Klaudia/Kszp pisze...

Och, cudna! w wiosennych zieleniach :)

Ludkasz pisze...

śliczna jest!!!

mood collage pisze...

Uważam, że kartka wyszła IDEALNIE! Wszystko jest na swoim miejscu - dokładnie tam, gdzie powinno być. Piękna kompozycja! I pomimo, że nie przepadam za zielonym - tutaj jestem nim zachwycona :)

Dorota pisze...

Dziewczyny, dziękuję za wszystkie miłe słowa! :)