środa, 7 marca 2012

Kartki z jajkami

Świąteczną produkcję powoli czas zacząć.
W zeszłym roku z braku czasu (i oczywiście zostawiania wszystkiego na ostatnią chwilę) nie zrobiłam ani jednej kartki świątecznej. W tym roku postanowiłam być bardziej zapobiegliwa i zabrałam się wcześniej za jajczaną produkcję.
Wciąż brakuje mi czasu, więc robię kartki na raty. To też jakaś metoda, może się wyrobię przed świętami? :)
Szczerze mówiąc nie mam serca do Wielkanocnych kartek, średnio lubię je robić...





Opis użytych materiałów znajdziecie TU.

Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod ostatnim postem :)
Pozdrawiam zaglądających!

23 komentarze:

LavInArt pisze...

Przepiękne są :)

perelka111 pisze...

bardzo fajne..karteczki w kolrach wiosennych..kurczaczki sa super:))

perelka111 pisze...

bardzo fajne..karteczki w kolrach wiosennych..kurczaczki sa super:))

barbarahaft pisze...

dlaczego nie lubisz ich robić jak takie śliczne Ci wychodzą....Pozdrawiam

Unknown pisze...

śliczności stworzyłaś:)
ja najgorzej mam z kartkami w 'kościelnych' klimatach (chrzest,komunia) :D

wiosanka pisze...

Ślicznie Ci wyszły Dorotko! Naprawdę są piękne!
Oj, ja też jakoś serca nie mam do kartek wielkanocnych. Ale na moje szczęście moi synkowie robią kartki w przedszkolu i tych na wysłanie do rodziny wystarczy :-)

Buziaki!

Pelargonia pisze...

No to ja bym chciała zobaczyć co by wyszło z takich jajczanych kartek zrobionych z sercem :D Bo te wyglądają super! Wiosenne, soczyste i radosne :)

maj. pisze...

Śliczne, wiosenne takie i radosne!!!

Anula pisze...

Ale jaja!;) Śliczne wiosenne karteczki:)

Unknown pisze...

Dorotko, ja też nie mam pomysłu na wielkanocne kartki. Każda robię bardzi długo, bo długo nad nią myslę. U ciebie wyszło fajnie, te kurczaki strasznie fajnie tu pasują ;o))

ZUzanna pisze...

ja też jakoś nie mam serca do wielkanocnych... ale coś tam sklecić trzeba. :)
Twoje wyszły śliczne, bardzo wiosenne :)

mood collage pisze...

A mnie na jaja wzięło już miesiąc temu mimo, że też za tymi klimatami nie przepadam ;)
Kartki wyszły bardzo charakterne i wiosennie kolorowe. Bardzo mi się podobają :)

barbaratoja pisze...

Moze i nie lubisz, ale umiesz;-)

karola pisze...

Wcale nie widać,że nie lubisz ich robić bo te które własnie podziwiam są prześliczne i takie radosne.

Emilia pisze...

Bardzo piękne jaja:)
Pozdrawiam

Wanda pisze...

przepiękne karteczki powiało wiosną:)pozdrawiam

Mazmika pisze...

Wesolutkie :)
Pozdrawiam

Berberis pisze...

urocze karteczki!!!

Jola pisze...

Mimo, że nie masz serca do kartek wielkanocnych, to jakoś dziwnie pięknie one Ci wychodzą:-))
Pozdrawiam:-*

Dobra pisze...

Wspaniałe świąteczne karteczki.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fajne karteczki, przepełnione radością i wiosną :)

[Kasia] pisze...

Wyszły bardzo ładne :)

violka pisze...

Kolorowo wiosenne - takie w sam raz na Wielkanoc... wspaniałe są i tyle!