piątek, 25 czerwca 2010

Kopertówki...

Dawno tu nic nie wrzucałam, bo też nie było się czym pochwalić.
Czasu brak i nic nowego nie powstawało.
W końcu udało mi się w tym tygodniu zrobić 2 kopertówki.
Turkusowo - brązowa dla mojego Taty (z okazji Dnia Ojca) oraz różowo - brązowa dla wychowawczyni mojego syna :)
Na kartkach motylek oraz ćwieki ze scrap.com.pl
Jutro wyjeżdżamy na 2 dni, a od poniedziałku zacznę nadrabiać zaległości i poodwiedzam Wasze blogi :))
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i miłego weekendu życzę! :)







19 komentarzy:

Ludkasz pisze...

piękne są;)

Willy's creations pisze...

Looks beautuful!

Hugs,Willy

Kinia pisze...

Ależ się stęskniłam za Twoimi scrapami.
Już się martwiłam, że coś się stalo.
Na szczęście widzę, że wszystko ok...a patrząc na kopertówki można powiedzieć, że wrecz rewelacyjnie.
Jak zwykle pięknie wykonane.

szyciownia pisze...

rewelacja! no śliczności! Pozdrawiam

Joanna Oborska pisze...

Śliczne obie:) Piękne papiery wybrałaś :)

Unknown pisze...

urokliwe te karteluchy ;-)

Joaśka pisze...

Cierpliwość popłaca :) Doczekałam się kolejnych prac i to jakich! Śliczne te kopertówki. A na tą różowo-brązową napatrzeć się nie mogę :)

Fioletowe poddasze pisze...

Piękne!!!

Anna - Krulik pisze...

ta druga mi się bardzo podoba! mam pytanie: czy na spotkanie to już autem przyjedziesz? bo słyszałam że prawko robisz, prawda Ci to?

myszUlandia pisze...

wreszcie! Chwal się szybciutko, jak poukładały się sprawy najważniejsze (choć wiem, że bardzo dobrze!!!), i chwalę w niebogłos Twoje kolejne dziełka. Dorotko, śliczne są!

BETIK pisze...

Bardzo stylowe:)

OLIWKA pisze...

hej Dorotku, śliczne te karteczki i twoje kwiatki urocze :):)

kasia2609 pisze...

Och znowu cudeńka.

ALEXLS pisze...

Slicznosci jak zawsze! Odpocznij podczas weekendu i waracaj na dobre:) Pozdrawiam!

Agato.Art pisze...

Witaj Dorotko,dawno nie zaglądałam do Ciebie:)śliczne kopertówki,pozdrawiam ciepło i miłej niedzieli życzę:*

Mazmika pisze...

Śliczne kartki :)
Miło znów zobaczyć Twoje prace...popodziwiać sobie...
Pozdrawiam

Emilia pisze...

Jak zwykle piękne:) Już zaczęłam się zastanawiać czy nie stało się coś złego.
Pozdrawiam

Peninia / Gosia pisze...

Przesliczne kopertówki...podziwiam:)

foto-gra-fka pisze...

Przepiękne...jak zwykle brak mi słów...