środa, 2 lutego 2011

Kartka z Tildą

Tilda pokolorowana wieki temu, cierpliwie czekała na swój dzień...
No i znalazła się na urodzinowej kartce dla małej Jubilatki :)
Papiery i dodatki pochodzą ze Scrap Pasji, szczegóły znajdziecie TU.




Dostałam kolejne wyróżnienia :) Tym razem od Joli i Beaty - bardzo zdolne Dolnośląskie Kwiatki ;)
Dziewczyny pięknie dziękuję za to wyróżnienie, ale przede wszystkim za to, że do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe komentarze :**

Jeśli ktoś lubi frywolitki to może zapisać się na urodzinowe Candy Joli gdzie do wygrania jest piękna, frywolitkowa bizuteria i dodatkowo zestaw koronek :)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzaczy!

19 komentarzy:

Lena Wz pisze...

Ślicznie pokolorowana Tilda! Fajna kartka! Pozdrawiam cieplutko :-)

Jola pisze...

Tilda urocza! Kartka piękna, jak wszystkie Twoje kartki.
A Ty Dorotko, jesteś niezwykłą dziewczyną!!
Pozdrawiam ciepło.

Edyta pisze...

Śliczne kolory. I jaka super pokolorowana Tilda!
A karteczka z poprzednio postu - cudo. Tak to już jest, że niektórzy to nawet z tektury i gazy cuda robią a inni z super przydasiów nic wymodzić nie mogą ;)))

Kinia pisze...

Śliczniutka, uwielbiam tildziaki w każdej postaci. Im więcej tym lepiej ;o)
Jubilatka na pewno zachwycona.

Mira pisze...

zaasłużone wyróżnienia!

Mazmika pisze...

Słodka kartka, uroku pełna :)
Pozdrawiam

Joanna Oborska pisze...

Śliczna karteczka, Dorotko:) Bardzo dziewczęca. I jak Ci się zgrały kolory dawno malowanej Tildy z nowymi papierami :)

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczna:)Pozdrawiam:)

Ludkasz pisze...

śliczna kartka, ma w sobie dużo wdzięku i uroku:)

ALEXLS pisze...

Cudna ta karteczka z Tilda! Dopracowana w kazdym szczegole, zachwyca dodatkami!
Pozdrawiam:)

maj. pisze...

Przesłodka!!!

Edyta pisze...

Jeszcze raz szybciutko wpadam i zapraszam po odbiór wyróżnienia. Pozdrawiam cieplutko

Elwira-k pisze...

Sam urok!!! :)

Cartadea pisze...

Oj widzę że Cię koleżanki już obdarowały, ale ja też chciałam Cie "uhonorować" wyróżnieniem :)

Rachel pisze...

ale fioletowo!!:0) super!:)

rudlis pisze...

Piękna karteczka w cudnych kolorkach :)

niw@ pisze...

Śliczne kartki, oczka się zawieszają :)

niw@ pisze...

No pisałam już, ale jeszcze raz muszę. Co spoglądam na tę kartkę to oczu oderwać nie mogę, jest taka słodka ! Mam słabość do takich rzeczy.A moja córeczka patrzyła dziś jak tu byłam wcześniej (ma 1.5 roku) i aż się śmiała do tej karteczki:D. Sama mam na koncie kilka kartek, ale muszą się naprawdę schować, lub musiały bo już ode mnie wyleciały. Tylko, że wtedy nie myślałam co by je fotnąć - a szkoda, by tak na pamiątkę zostały :) Od teraz już na pewno będą uwieczniane:)

aaa pisze...

Zapraszam po wyróżnienie do mnie :)