wtorek, 1 lutego 2011

Kartka na Walentynki...

powstała, w związku z kolejnym wyzwaniem na blogu Scrap Pasja. Tym razem do zabawy zaprasza Mamuta :)
Kasia przygotowała mapkę według, której trzeba wykonać kartkę z okazji Dnia Zakochanych.
Szczerze mówiąc nigdy nie pracowałam z mapką, wydawało mi się, że podczas klejenia kartki mapka będzie mnie w jakiś sposób ograniczać...Tymczasem okazuje się, że wcale tak nie jest :)
Teraz przychylniejszym okiem będę patrzeć na mapki ;)
Moja kartka Walentynkowa jest bardzo prosta, wykorzystałam tekturę falistą, papier z nadrukiem (własnym), farbowaną gazę, kawałek koronki...(dokładne materiałoznastwo znajdziecie tu)...
Wyzwanie trwa do 14 lutego włącznie.
W imieniu całego Zespołu zapraszam Was do zabawy! :)
Szczegóły dot. wyzwania znajdziecie TU.



Dawno mnie tu nie było i nic nowego nie wrzucałam. Cierpię na niedoczas :(
Miło mi, że mimo tego, iż nic tu się nie dzieje wciąż do mnie zaglądacie :) :*
Ponadto bardzo dziękuję Joasi i Elwirze -K za przyznane wyróżnienia! :)
Bardzo mnie ucieszyły :)
Pozdrawiam wszystkich zaglądających! :)

23 komentarze:

kachasek pisze...

też kiedyś tak myślałam o mapkach ;) kartka jest genialna! bardzo mi się podoba!

violka pisze...

Znowu piękna kartka - widać, że kochasz to robić :)

Colorina pisze...

dla mnie mapka to spore ułatwienie...chociaż nie zawsze...karteczka piękna...bardzo mi się podoba:))

Berberis pisze...

fajna karteczka!!

Rachel pisze...

wygląda bardzo lekko....:0) śliczna!:)

maj. pisze...

Przecudna!!!!!

Emilia pisze...

Piękna karteczka. Muszę spróbować pracy z mapką, może faktycznie będzie mi łatwiej :)
Pozdrawiam

Katarina pisze...

Dorcia, karteczka cudna! Bardzo mi się podoba, i jeszcze ta gaza wystajaca spod spodu... miodzio!!!
Pozdrawiam i buziaki posyłam :*

Kinia pisze...

Fantastyczna, a ten "nadruk własny" bardzo pomyslowy i świetnie wygląda. BRAWO!!!

skrzatka pisze...

Przepiękna kartka, Doroto!
Elegancka i stylowa.

skrzatka pisze...

Przepiękna kartka, Doroto!
Elegancka i stylowa.

Mira pisze...

Czaderski motylek i w tle napisy! Lubię takie! Sama folię przezroczystą przyklejam! A u Cie to nadruk, czy jak? Pozdrawiam cieplutko!

Magdalena Przybytek pisze...

Bardzo mi się podoba !!!!

Lily pisze...

Piękna Walentynka;-) właśnie taką mogłabym dostać;-)

Jola pisze...

Dorotko! Kartka piękna!!
A przy okazji zapraszam do siebie po wyróżnienie.
Pozdrawiam

Moniś-ka pisze...

Cudna Walentynka. Życzę Ci doczasu;) pozdrawiam ciepło:)

perelka111 pisze...

świetna walentynka:)

Emilia pisze...

Dorotko, wiesz że uwielbiam Twoje prace. Zapraszam po wyróżnienie.
Pozdrawiam

Dorota pisze...

Dziękuję! :)

Anonimowy pisze...

super,super :) :)

Joaśka pisze...

Osobiście bardzo lubię pracę z mapkami. A walentynka jest fantastyczna!

Danka M. pisze...

Karteczka świetna!

Kartki-rękodzieło pisze...

świetna, bardzo mi się podoba :)