sobota, 12 lutego 2011

Kartka na Walentynki...

czyli kartka z kieszonką na czekoladę zrobiona według tego kursu.
Bardzo lubię ten typ kartki i dlatego robiło się ją szybko i przyjemnie :)




ćwiek i Glossy pochodzą ze scrap.com.pl,
reszta ze Scrap Pasji - dokładne materiałoznastwo znajdziecie TU.

Tydzień temu ogłosiłam CANDY (wciąż zapraszam tu )
i dzięki temu poznałam nowe blogi i kolejne twórcze osoby :)
Między innymi 17-letniego Kacpra i jego świeżo założony blog "szalone ręce".
Zajrzyjcie tam koniecznie i zobaczcie cóż te ręce tworzą ;)
Ja jestem pod wrażeniem! :)
Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy!
Miłego weekendu :)

23 komentarze:

noomiy pisze...

genialna karteczka! :)

Unknown pisze...

muszę kiedyś się sprawdzić w robieniu takich pudełek :)

edytta-p pisze...

Cudna słodka! walentynka. Ten typ kartki idealnie pasuje na walentynki ;)

Sueli Pinheiro pisze...

Lindo, lindo, lindo!

maj. pisze...

Piękna, delikatna.filigranowa... !

Kinia pisze...

Cos pięknego. Wszystko się cudnie razem komponuje. Wspaniałość nad wspaniałościami :O)

PAQUI pisze...

Hola Dorota
Genial, es realmente precioso.
Disfruta del fin de semana. Besos.

Anna Zaprzelska pisze...

Przesłodka!

Jola pisze...

Kartka "czekoladowa" jest urocza.
Pozdrawiam cieplutko!

Dobra pisze...

Wspaniała walencynka, prezentuje się cudownie.

Colorina pisze...

sama słodycz:)przepiękna:))

kacperm200 pisze...

walentynka jest genialna ;)
taka słodka i romantyczna ;D

dziękuję za reklamę :)

niw@ pisze...

Wow!!! jaka śliczna !!! naprawdę bardzo mi się podoba :)
Gratuluję pięknej karteczki :)
Pozdrawiam serdecznie!

ALEXLS pisze...

Wiedzialam ze na walentynki pokazesz nam cos ladnego!
Swietna karteczka!:)

Edyta pisze...

Bardzo słodka kartka. I nie chodzi tu o zawartość.
Jak oglądam u Ciebie te czekoladowe kartki to mam coraz większą ochotę taką zrobić.
Pozdrawiam

Muszelka pisze...

Śliczna karteczka :0 Serdecznie dziękuje za odwiedziny mojego blogu i pozostawiony komentarz :)

Pozdrawiam serdecznie

nitkowa_czarownica pisze...

Super, nie wiem czemu ale aż mi zapachniało czekoladą z nadzieniem truskawkowym :)))
Pozdrawiam :)

Ines pisze...

też zrobiłam takie opakowanko na słodkości tylko że nie walentynkowe

donka66 pisze...

Uwielbiam ten typ kartek z sympatyczną zawartością :) Cudna, a przez ten różany wzór na kieszonce bardzo romantyczna :)

Dorota pisze...

Dziękuję! :)

kachasek pisze...

świetna kartka!!!

aaa pisze...

FAntastyczna karteczka pełna miłości

myszUlandia pisze...

piękność!