środa, 28 marca 2012

Męskie kartki...

za każdym razem stanowią dla mnie nie lada wyzwanie.
Kiedy muszę zrobić kartkę dla mężczyzny/chłopca mam taki sam problem - brak pomysłu. Muszę się sporo nagłowić żeby wyszło coś sensownego ;)
Tym razem miałam bardzo ułatwione zadanie, a to za sprawą rewelacyjnych wykrojników w kształcie kół zębatych oraz papierów Primy Almanac.
Szło mi tak dobrze, że zrobiłam aż dwie kartki, które różnią się między sobą jedynie kolorystyką :)









Dokładny opis użytych materiałów znajdziecie TU.

Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają! :)

13 komentarzy:

mood collage pisze...

Muszę przyznać,że i ja miałabym problem ze zrobieniem kartki męskiej, bo oprócz jednej, którą zrobiłam kiedyś dla męża - żadnej innej ;) Trzeba będzie się kiedyś zmierzyć z tematem :)
Twoje wyszły świetnie - motyw i dobór papierów bomba! :)

wiosanka pisze...

Dorotko, wyszły rewelacyjne!!! Piękne, doskonałe dla mężczyzny i w dodatku sprawiają wrażenie, jakby ich stworzenie było dla Ciebie pestką :-)
Świetna robota! ;-)
Buziaki!

vena7 pisze...

Piękne kartki..

Berberis pisze...

świetne!!! trybiki super pasują do męskich karteczek :)

Emilia pisze...

No i wspaniale poradziłaś sobie. Jak zawsze...
Pozdrawiam

Mazmika pisze...

Są super!
Pozdrawiam :)

lucy z mazur pisze...

Wspaniałe,wiem jak ciężko taką męską kartkę zrobić

Klaudia/Kszp pisze...

Świetne męskie kartki :) Rewelacja

Ewka pisze...

Przecudne steampunkowe kartki!!!! REWELACJA, Doroto!!!!

perelka111 pisze...

Dorotko świetne męskie kartki Ci wyszly:))) pieknie wybrnełaś z tak męskiego tematu;))

Katka pisze...

Ja też mam zawsze problem z kartkami dla mężczyzn, Twoje wyszły naprawdę cudnie, te kółka zębatki jak widzę świetnie się sprawdzają na kartkach dla płci brzydkiej :)

Matilde pisze...

Świetny pomysł na męskie karteczki!

OriBella pisze...

Świetnie Ci wyszły karteczki, podziwiam:)