wtorek, 20 października 2009

Wyróżnienia i apel Ady...

Za udział w akcji "różowa wstążeczka" Jasmin przygotowała dla uczestniczek podziękowanie :)

Ponadto dostałam kolejne wyróżnienia! :) Dziękuję!

Od Oli - DESTINATION ART
Od Rachel - Kolory i od Agnieszki - agatoart

Dostaję kolejne wyróżnienie, ale za każdym razem cieszę się tak samo!
A tym bardziej cieszy fakt, ze dostaję je od osób, które robią tak wspaniałe rzeczy! :)
Dziękuję Oli - która tworzy cudne biscornu, romantyczne woreczki i wiele innych niezwykle kobiecych drobiazgów,
Agnieszce - która tworzy fantastyczną biżuterię i coraz piękniejsze kartki
Rachel która jest obecnie "na etapie" pudełek i jej ostatnim dziełem - pudełkiem w kształcie domku - jestem zachwycona :)
Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję!
Dzisiaj przeczytałam u Brises apel Ady Awido
Kochani,jestem pedagogiem pracującym z dziećmi upośledzonymi i skrzywdzonymi przez los. Jakiś czas temu zaczęłam interesować się terapią poprzez sztukę i odkryłam, że dzięki niej dzieci te wspaniale współpracują,uczą się i otwierają się na świat. Ponieważ szkoła finansuje tak niewielką część materiałów, mam do Was gorącą prośbę: jeśli jest cokolwiek pośród Waszych "przydasiów" - czego nie potrzebujecie [jakieś nie do końca udane zakupy, prezenty itp.] i chcielibyście podarować to dzieciaczkom -zróbcie to! Ja przyjmę każdą naklejkę, arkusik papieru, kawałek wstążki, farbki, mazaki itp. Cokolwiek.Poproszę o maile na adres: a.wid@poczta.fm - podam wtedy adres potrzebny do wysyłki.Z góry bardzo dziękuję,Ada [Awido]"

Myślę, że wiele z nas może w jakiś sposób pomóc! :)
Pozdrawiam serdecznie!
U Babci Damurek różowe candy do wygrania, losowanie 31.10 :)
u Enczy można wygrać owocowy notes - losowanie 21.10
u Tores można wygrać torbę skrapową i przydasie - losowanie 26.10

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

bylam, czytalam napisalam :-)

Agato.Art pisze...

Dorotko dziękuję za tak miłe słowa :)nigdy nie dorównam scrapującym kobietkom,chyba,że w końcu uda nam się spotkać na jakimś zlocie:)ale bardzo dziękuję za komentarze,buziaki kochana:)wyróżnienia się Tobie jak najbardziej należą,pozdrawiam:)

adda pisze...

Dziękuję. Dorotko bardzo, bardzo dziękuję...

Agato.Art pisze...

dorotko zapraszam po kolejne wyróżnienie:)