sobota, 8 grudnia 2012

Kartki z Mikołajem

Sięgnęłam po starą kolekcję papierów Basic Grey i zrobiłam trochę kartek świątecznych...

Mało mnie tu ostatnio, ale czas mam teraz ciężki - u taty zdiagnozowano raka żołądka. Jest w szpitalu. Już po operacji, dochodzi do siebie. Codziennie po pracy gnam do szpitala, a po powrocie zanim ogarnę wszystko jest już późno i idę spać. Na scrapowanie ani czasu ani ochoty nie mam. Dzisiaj udało mi się wygospodarować trochę wolnych chwil, a i wena była łaskawa - zrobiłam scrapy. W najbliższym czasie zrobię zdjęcia to Wam pokażę :)


 
 


Bardzo dziękuję za wyróżnienia, które ostatnio od Was otrzymałam - jest mi ogromnie miło :)
 
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego wieczoru :)

21 komentarzy:

maj. pisze...

Dorotko, przepiękne kartki! Trzymaj się cieplutko i nie poddawaj zmartwieniom, będzie dobrze.

Elwira-k pisze...

Dorotko, życzę siły, wytrwałości i wiary w tym trudnym czasie...
Karteczki śliczne!

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Dorotko karteczki śliczności zrobiłaś :)

wiosanka pisze...

Dorotko, przepiękne karteczki! Takie podłużne, prostokątne kartki są bardzo eleganckie!

Trzymaj się kochana! Dokładnie wiem, co czujesz... Ale po deszczu zawsze pojawia się tęcza więc musi być dobrze :-)

Anna - Krulik pisze...

Kartki jak zwykle super :) a ty trzymaj się i mocno uściskaj tatę!

Unknown pisze...

Piękne karteczki Dorotko :D

Mazmika pisze...

Kartki są śliczne. Dużo sił Ci życzę i Powrotu do zdrowia Twojemu Tacie.
Pozdrawiam :)

donka66 pisze...

Przepiękne te kartki z Mikołajem! Twojemu Tacie życzę szybkiego powrotu do zdrowia, a Tobie dużo sił i pozytywnych myśli!

Natalia pisze...

Dorotko dużo,dużo zdrówka dla taty i siły do walki dla Was wszystkich,a kartki piękne!

Boei pisze...

Śliczne karteczki, a Betlejemskie gwiazdy- rewelacyjne;)

Boei pisze...

Trzymam kciuki, Dorotko, za Twojego Tatę- trzeba wierzyć, że będzie dobrze:)

perelka111 pisze...

Dorotko, zycze Ci żebys miała siłe to wszystko ogarnąć..


piekne karteczki:)

Aida Domisiewicz pisze...

Dorotko dużo siły życze i zdrowia! Karteczki śliczne!

katslittlepassion pisze...

przepięknie wyglądają:)

Rachel pisze...

dużo ciepłych słów posyłam....i dużo zdrówka dla taty!!!!!:)karteluszki cudne:)
zapraszam cie na candy: http://www.namaste.com.pl/blog/

kartkomania.com pisze...

Dorotko śliczne karteczki !!!

Uśmiechu w sercu Ci życzę a Tacie rychłego powrotu do zdrowia :)

edytta-p pisze...

Dorotko, trzymaj się mocno, wszystko kiedyś się poukłada i będzie dobrze. Życzę Ci dużo sił! Żeby m.in. robić swoje cudne prace :)

vena7 pisze...

Piękne karteczki..

fasoolka pisze...

Dorotko, dużo zdrówka, wytrwałości i wiary...
Karteczki piękne :)

Dorota pisze...

Dziewczyny, dziękuję! :)

coco.nut pisze...

zdrowia tacie życzę!!!

a kartki piękne!!!