niedziela, 23 września 2012

Nowe wyzwanie i chwila relaksu...

Na blogu Scrap Pasji wczoraj rozpoczęło się nowe wyzwanie pt. "Z przybornika krawcowej". Tym razem będziemy wykonywać prace z elementami krawieckimi: miarką krawiecką, guziczkami, etykietką, szpilkami, szpulką nici ...
Dokładne wytyczne zabawy znajdziecie TU.
 
W ramach "krawieckiego wyzwania" zrobiłam scrapa. 
Zdjęcie niezbyt udane, ale pamiątkowe i chyba jedyne, na którym uwieczniona jestem podczas haftowania :) Rok 2000 i początek mojej przygody z haftem krzyżykowym. Niesamowity relaks i wyciszenie. Na haft poświęcałam każdą wolną chwilę. Obecnie igła, mulina i kanwa poszły w odstawkę, ale jestem pewna, że przyjdzie moment, kiedy znów z przyjemnością po nie sięgnę...
 
 


Na scrapie umieściłam kwiaty z pręcikami, kurs na nie znajdziecie tutaj.




 
Serdecznie zapraszam wszystkich do zabawy! :)
 
 
 
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę miłej niedzieli :)

11 komentarzy:

wiosanka pisze...

Cudny jest! Ten relaks aż bije z monitora :-)
Podziwiam Twoje prace za tę mega romantyczność! Pięknie! :-)

Emilia pisze...

Z haftem tak jest. Pojawia się i znika. U mnie teraz nastąpił lekki powrót:) Scrap śliczny.
Pozdrawiam

Kaja pisze...

u Ciebie jak zwykle pięknie i delikatnie:) i miło Cię znowu tu zobaczyć po przerwie:)

maj. pisze...

Niesamowicie piękny!!!!!!!!!!

Boei pisze...

Piękna praca! Tyle w niej lekkości i tajemnicy...;)

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękny scrap :)

Mazmika pisze...

Oj, ja nie potrafiłabym się tak zrelaksować przy haftowaniu... śliczna praca!
Pozdrawiam :)

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Piękny i energetyczny - i jeszcze jedna ukryta pasja Dorotki - pozdrawiam :)

Dobra pisze...

Bardzo piękna praca.

chanya13 pisze...

Przepiękny!!! Kolorystyka śliczna - delikatna i pastelowa, kwiatki i motylek urocze. Pozdrawiam

Katrina pisze...

Przebogaty, niesamowicie klimatyczny i przeuroczy scrap. :)