środa, 1 sierpnia 2012

Fiolet z dodatkiem turkusu...

czyli kolorowo i energetycznie ;))
W ramach inspiracji dla Scrap Pasji zrobiłam dwie kartki z zestawu papierów Meadow Lark z dodatkiem turkusu z zestawu "Nadziewana czekolada".
Zakupiłam nowy  Wykrojnik DL180 Nautical Wheeler Doily, który od razu musiałam wypróbować :)
Długo zwlekałam z zakupem wykrojnikowej serwetki i nie wiem dlaczego, bo okazuje się, że jest świetna! :)





 Dokładne materiałoznawstwo znajdziecie na blogu Scrap Pasji - TU.
Dziękuję, że zaglądacie, a szczególnie dziękuję tym, którzy pozostawiają komentarze :) :*
Miłego dnia!

18 komentarzy:

coco.nut pisze...

bardzo lubię takie połączenie kolorów!!!

Wanda pisze...

śliczne karteczki a wykrojniki serwetki choruję na nie i podobają mi się w pracach:)

nahanmir pisze...

Och.... ja nadal marzę o wykrojnikach i tej cudnej różowej maszynie. Cudne kartki:)

aeljot pisze...

Śliczne kolory, bardzo ładne połączenie. Ten motyl na kartce jest taki delikatny, cudowny.

Alexandra pisze...

Ależ cudne :)
Obie są piękne :)

Peninia / Gosia pisze...

Jakie śliczne połączenie kolorów...cudowna karteczka:)) Jak zawsze pięknie:))

Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
Ślę słoneczne pozdrowienia.
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com/

maj. pisze...

Urocza!!!

Lady E pisze...

Zaskakujące i bardzo ładne! Nie wpadłabym na taki mix :)

wiosanka pisze...

Piękne!! Podziwiam Cię za to zestawienie kolorów :-) Robisz z nimi cudne rzeczy, a ja boje się ich jak ognia ;-)

Mazmika pisze...

Cudne barwy, śliczne kształty, a z tego połączenia powstały fantastyczne kartki!
Pozdrawiam :)

violka pisze...

Świetnie połączyłaś te intensywne kolory i wyszły kartki barwne jak rajskie ptaki :)

Joanna Oborska pisze...

Rzeczywiście energetyczne :) Śliczne :)

chanya13 pisze...

Obydwie śliczne - odważne zestawienie kolorystyczne, ale lubię takie szaleństwa. Cudny motyl i serwetki. Pozdrawiam

Moniś-ka pisze...

Niesamowite połączenie kolorów, bardzo kolorowo i radośnie,
Pozdrawiam.

Boei pisze...

Piękne! Niesamowita kolorystyka:)
Podziwiam;)

Anonimowy pisze...

Pani Doroto Kartki jak zawsze przepiękne:) Pozdrowienia znad morza Basia

scrap-mania pisze...

Uuuu, jak kolorowo!!! Jak faaajnie!!! Ten turkus jest obłędny, nie tylko dla oka ;) Tyle energii pozytywnej w tych kartkach, że aż chce się żyć... :)

Colorina pisze...

Fantastyczna eksplozja kolorów:)uwielbiam takie energetyczne prace:)