środa, 29 czerwca 2011

Kartki na 60 urodziny...

w wersji damskiej i w wersji męskiej :) Brązowe papiery pochodzą ze sklepu Scrap Pasja - dokładny opis znajdziecie TU, zaś fiolety i błękity to papiery Basic Grey zakupione jakiś czas temu (nie pamiętam gdzie).
Pozostaję wierna kartkom-składakom, bo spodobało mi się ich robienie, a ponadto zawsze to coś innego niż tradycyjna, "zwykła" kartka :)
Czasu wciąż mam niewiele dlatego powstają tylko najpilniejsze rzeczy...






Dziękuję za wszystkie odwiedziny
i za każdy pozostawiony komentarz! :*
Życzę Wam miłego, radosnego dnia!

Dla mnie 29 czerwca jest dniem szczególnym, bo dzisiaj są moje urodziny (nie sugerujcie się liczbą jak w tytule posta :P)
Ech, ...... lat minęło jak jeden dzień :)))


28 komentarzy:

Unknown pisze...

piękne kartki, są megaciekawe, ja jeszcze nie odważyłam się takich zrobić ;)

życzę Ci mnóstwo wolnego czasu i radości! :) :)

maj. pisze...

Kartki są przepiękne!!!!
Moc uścisków i buziaków!!!!!

aa_dorota pisze...

Świetne te karteczki
Urodzinowe - wszystkiego najlepszego

barbaratoja pisze...

Dużo powodów do radości!

ZUzanna pisze...

wow! Fantastyczne!! Cudne składaki! :)

kacperm200 pisze...

świetne kartki :D

Wszystkiego co najlepsze :)

kachasek pisze...

przepiękne i bardzo eleganckie składaczki :) pozdrawiam

Kinia pisze...

Fantastyczne karteczki. Też muszę się skusic na takiego składaka :O)

Kinia pisze...

aaaa....i wszystkiego co najlepsze w dniu urodzin :O)

Ludkasz pisze...

wszystkiego co najpiękniejsze:)
Kartki bardzo eleganckie:) świetne:)

wiosanka pisze...

Wszystkiego najlepszego! Mnóstwa wolnego czasu i nieustającej weny :-)

A kartki przepiękne! Rewelacyjnie się prezentują!

Buziaki!

wiosanka pisze...

PS. Ja też jestem raczek :-)

rudlis pisze...

Piękne prace, dopracowane jak zwykle u Ciebie :)

Niekończącej się inspiracji życzę :*

Katarina pisze...

Cudne karteczki!!!

I wszystkiego naj, naj kochana, wyściskam Cię za tydzień :*

Anonimowy pisze...

Doris, znowu 18 urodziny? ;)
Wszystkiego co najlepsze! Moc uścisków przesyłam! Jo :)

fasoolka pisze...

Śliczne karteczki :)
wszystkiego NAJ, NAJ, NAJLEPSZEGO!!! :)
pozdrawiam serdecznie :)

Wioletta pisze...

Stu latek!!!:):):)

Kasia Udalska pisze...

Wszystkiego najwspanialszego! :* pogody ducha i wiecznej młodości :)) Kartki cuuudne, szczególnie ta brązowa mi się podoba :)

Mazmika pisze...

Baaardzo eleganckie!
Pozdrawiam

Mazmika pisze...

... a i jeszcze moc urodzinowych serdeczności dla Ciebie :)

Jola pisze...

Kartki składaczki kapitalne!!

Niech Ci życie upływa w radościach i usmiechach:**

Kaja pisze...

piękne te kartki, ale jak dla mnie to chyba jeszcze za wysoka szkoła jazdy:D

samych radości i słonecznych dni Ci życzę:) i wspaniałych ludzi dookoła:)

Bozena pisze...

Życzę Ci nadal wiele pasji twórczej i stałej obecności muzy. Wszystkiego dobrego!

aaa pisze...

ślicznie wyglądają Twoje składaczki Dorotko! Bardzo eleganckie

aaa pisze...

ślicznie wyglądają Twoje składaczki Dorotko! Bardzo eleganckie

Joaśka pisze...

Spóźnione, ale szczere życzenia przyjmij ode mnie. Radości i uśmiech każdego dnia!

Boei pisze...

Cudowne kartki, bardzo ciekawie zrobione:)
Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzinek!!

Trzpiot pisze...

przegapiłam Twoje urodziny :(
Wszystkiego naj!!!!!!!!