poniedziałek, 9 maja 2011

Monochromatycznie - biel

Na blogu Scrap Pasji ruszyło kolejne wyzwanie. Należy wykonać pracę w kolorze białym - szczegóły wyzwania znajdziecie TU.
ZAPRASZAM DO ZABAWY! :)
Początkowo nie miałam pomysłu na kartkę, ale przypomniałam sobie, że jakiś czas temu Rudlis pokazała kurs na kwiatka techniką origami i stwierdziłam, że to dobra okazja żeby z niego skorzystać :)
Do wykonania kartki użyłam białych, perłowych papierów. Na zdjęciach wyszedł kolor ecri, ale w rzeczywistości jedynie perełki i ćwiek ze scrap.com.pl są w tym kolorze.

Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy ;)

20 komentarzy:

o0krysia0o pisze...

I wyszło bardzo czysto i syntetycznie, a przez to po prostu pięknie :-)

Aśko pisze...

piękna! :))

Beata, Emilia pisze...

Śliczna kartka ;)

Ulcia pisze...

piękna, dostojna biel. Cudność karteczka!

Ludkasz pisze...

Piękna kartka;) Lubię takie "czyste", w bieli:)

Brises pisze...

Jak pięknie, Dorotko!

edyta350 pisze...

Piękna!

Oliko pisze...

Jakie to śliczne i delikatne <3

O.
http://scrap-heaps.blogspot.com

edytta-p pisze...

Wow, kartka niesamowicie przyciąga uwagę. Urocza :)

Lily pisze...

W bieli bardzo Ci do twarzy;-)
Buziaki;-)

fasoolka pisze...

Podziwiam, bo dla mnie temat monochromatyczny jest trudny do ogarnięcia, PIĘKNA!!!

Mazmika pisze...

Bardzo elegancka!
Pozdrawiam

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Cudowna!!!!
Pięknie potrafisz wykorzystać papierowe twory do cudnej urody karteczek :)

Madzik pisze...

śliczna kartka i jak zwykle każdy potrafi skorzystać z kursu robienia kwiatka, tylko nie ja ;o)))

Dobra pisze...

Wspaniała karteczka, piękna i urocza.

Monia pisze...

Piękna i dopracowana :)

maj. pisze...

Piękna i delikatna!!!

fussia pisze...

Piękna i taka misterna :)

Colorina pisze...

cudna praca:)uwielbiam takie monochromatyczne prace:)

rudlis pisze...

Idealna - kwiat złożyłaś doskonale :)
Jestem pod wrażeniem.
Miło mi, że skorzystałaś z mojego kursiku:*