poniedziałek, 11 października 2010

Pudełko...

zamiast kartki na 60 urodziny :)
Na blogach aż się roi od takich pudełek, w końcu i ja postanowiłam spróbować swoich sił.
I jestem zadowolona z efektu :)
Pomysł na umieszczenie cyferek w środku pudełka zaczerpnęłam stąd :)
Ćwiek zakupiłam w scrap. com.pl a papiery w ILS.





Do kompletu z pudełkiem powstał również album, ale pokażę go w następnym poście :)
Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają i bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze!

30 komentarzy:

Moniś-ka pisze...

Dorotko, rewelacyjne pudełko, piękne wykonanie a te cyferki w środku po prostu oszałamiające, nie mogę się nadziwić:) Pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

cudne!

czarownica pisze...

ładniutkie :)

Mazmika pisze...

Fantastyczne!!!
Pomysł z cyferkami świetny...i to perfekcyjne wykonanie...
Pozdrawiam

Jagna pisze...

Wyszło rewelacyjnie :)

Sandrine pisze...

Bardzo piękne!:) Super!!!:)

Unknown pisze...

Pięknie wygląda! i jaką ma niespodziankę w środku!:)

ALEXLS pisze...

Efektowny prezent! I to Twoje perfekcyjne wykonanie.... Pozdrawiam serdecznie:)

Lily pisze...

Świetny pomysł i super wykonanie;-)) wspaniały prezent;-))

Pozdrawiam serdecznie;-)

Joaśka pisze...

Pomysł rewelacyjny i perfekcyjne wykonanie! Z niecierpliwością czekam na zdjęcia albumu :)
Pozdrowienia przesyłam!

kachasek pisze...

zostało mi tylko podpisać się pod tymi komentarzami ;)
to się podpisuję -> Kasia ;p
p.s. piękne!!!

Aleksandra pisze...

BARDZO,BARDZO, ŁADNE !

Edyta pisze...

Śliczne. Bardzo podoba mi się dekoracja pudełka. Taka subtelna i delikatna.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Cudnie ci wyszło, a i za mną chodzi zrobienie takiego pudełeczka.
ooooo karmienie mnie wzywa ;o))))

Kinia pisze...

No to teraz musze najpierw monitor wytrzeć, a następnie szczękę z podłogi pozbierać...Dorotko rewelacja.
A ja męczę się z czekoladowymi karteczkami...masakra.

Mira pisze...

Łał!! Zawodowe oudełko, ale ta liczba w środku mnie totalnie juz powaliła!! Genialne! Czemak na album, czyli to co Mira lubi najbardziej:)

Ewka pisze...

O żesz!!!! Masakrycznie przecudowne!!!!

Gosik pisze...

piękne^^

Anonimowy pisze...

te Pani Ładna pinkne pudełko fiu fiu fiu mnie tysz możesz takie zrobić .. tylko z uwagi na wik to z 16 nioch nioch nioch :D

Berberis pisze...

Fantastyczne pudełko - podoba mi się pomysł z cyframi w środku!!

maj. pisze...

Rewelacja! Jakie dopracowane! Śliczne kolory!

Anna Zaprzelska pisze...

Ależ cudne pudełeczko! Pięknie wszystko dobrane kolorystycznie i kompozycyjne - ogromnie mi się podoba:)

lilka pisze...

Nie wiem, co napisać... jest przecudne!!

Seszen pisze...

Genialne:) Nigdy jeszcze takiego czegoś nie widziałam:) Super wykonanie o czym nawet nie muszę pisać;) Pomysł rewelacyjny i jaki zaskakujący. Pozdrawiam

BETIK pisze...

Prześliczne!!!

lubewa pisze...

Piękności,widziałam pudełka z bucikami dla malucha,z wózeczkiem ,ale jubileuszowego jeszcze nie. Super,równiutko, na pewno będzie kapitalną pamiątką

kasia2609 pisze...

Tak mi się podoba, że aż nie wiem jak to wyrazić, po prostu "klucha w gardle".

nitkowa_czarownica pisze...

Piękne! Nie mogę się napatrzeć na to cudo :)
Pozdrawiam :)

Ludkasz pisze...

cudne jest!!!!

OLIWKA pisze...

przepiękne pudełeczko Dorotko !!!! bardzo lubię te papiery,