czwartek, 5 listopada 2009

Woreczki zapachowe w wersji świątecznej... :o)

mogą być również opakowaniem na jakiś drobny upominek świąteczny... :)
Kupiłam kawałek kanwy DMC w pięknym, lnianym kolorze ze złotą nitką. W sam raz na wyszywanie świątecznych motywów. Ile ich wyszyję nie wiem...święta coraz bliżej i czasu coraz mniej...





Dostałam kolejne wyróżnienia :)
Od Kachaska - zajrzyjcie do niej! robi fajne rzeczy, ostatnio uszyła super milusią czapeczkę, robi tez notesy, kartki i...biżuterię! :)




Od Rybiookiej, której chyba przedstawiać nie muszę, ale jeśli jest ktoś kto nie zna jej bloga niech koniecznie tam zajrzy! Jest co pooglądać! :)


Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za te miłe wyróżnienia!
Kolejny raz powiem, ze dodają mi one skrzydeł, że dodają powera do dalszego działania! :)
Powinnam przekazać je dalej, ale to nie takie proste wybrać kogoś spośród tylu osób, których blogi odwiedzam, które bardzo lubię....
Postaram się jednak w najbliższym czasie wypuścić je dalej... :)
Dziękuję za odwiedziny i dobre słowa, które zostawiacie! Oj, jak ja lubię je czytać :)))
Pozdrawiam cieplutko!
Kaszellek słodkości rozdaje! - można się zapisywać do dnia dzisiejszego do godz. 23.59 :o)

16 komentarzy:

ta Magda pisze...

piękne woreczki. pewnie świetnie spiszą się, jako ozdoba

Agnieszka M. pisze...

Swietne wzorki na woreczkach,super pomysł z zapakowaniem do nich prezentu.

Rachel pisze...

świetne woreczki!!:) my z moją mamą też tworzymy woreczki...niedługo je pokarze:)....kochana, już sie nie mogę doczekac kiedy cie poznam!!! przyjadę jednak do Wrocka, tylko mam problem z dojazdem...pisałam na forum.. buziaki!!:)

Rybiooka pisze...

I dlatego jest mi potzrebna maszyna ;)

woreczki są piękne !!!
cudne na prezent !!

barbaratoja pisze...

Woreczki bardzo ładne, świetny pomysł z mereżką i imitacją przyszycia serc.

BETIK pisze...

Śliczne woreczki:) ...no i można je wykorzystać w różnoraki sposób co jest ich wielką zaletą

Joanna Oborska pisze...

Śliczne!
:)

violka pisze...

fantastyczne i jakie superowe wzorki na nich wyszyłaś- nigdzie takich nie widziałam ...

Peninia / Gosia pisze...

Śliczne woreczki :)

Anna Zaprzelska pisze...

Ajajaj! Jak ja lubię Dorotko te wszystkie woreczki, serduszka i inne drobiazgi, które wnoszą w nasze życie tyle ciepła. Aż mi się trochę xxx...

Mazmika pisze...

Cudne...a już zwłaszcza te z "przyszytym" serduchem :)

Anonimowy pisze...

ciekawie wyszy te woreczki z tego materialu :-)

Agato.Art pisze...

pewnie pięknie pachną:)cynamonem??lawendą???cieszę się Dorotko,że książka się podoba ,aj też jestem zaczytana,oczywiście w wolnej chwili:)

Kinia pisze...

Woreczki są prześliczne. A wzorki na nich są rewelacyjne. Proste, gustowne. Muszę przyznać, że znowwu mnie zaskoczyłaś ;0)
I dziękuję za przepis na gwiazdki :)

Magdalena Przybytek pisze...

Super !!!

maj. pisze...

Prześliczne!!! Kanwa ze złotą nitką? Jeszcze takiej nie widziałam ! Woreczki na pewno będą cieszyć bez względu na zawartość :)))